• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта

Ключевые докладчики

Freistein, Katja. PhD, researcher, Centre for Global Cooperation Research, University Duisburg-Essen.
Research Methods in the Field of International Relations

Демидов Александр Михайлович. Генеральный директор Международного института маркетинговых и социальных исследований «ГФК Русь» (GfK RUS). Основные тренды маркетинговых и социальных исследований

Дьяконов Александр Геннадьевич. Доктор наук,  МГУ им. М.В.Ломоносова.
Приложения Data Mining: закономерностив поведении клиентов и поставщиков услуг

Heiko Schrader, Otto-von-Guericke-University. Germany. Household Studies in Central Asia

 

Piotr Binder, Institute of Philosophy and Sociology, Polish Academy of Sciences, Poland. Application of Cognitive Interviewing in the International Comparative Research. Case of the European Social Survey (ESS).

Richard Jenkins, University of Sheffield, UK. The myth of mixed methods